هبوط

تبعیدگاه

هبوط

تبعیدگاه

مرور زمان

زمان در گذر است 

 

عبور در گذرگاه زمان با سختی و آسانی همراه است 

 

بخشی از زمان شب است و بخشی روز 

 

قسمتی از زمان سرما هست و قسمتی گرما 

 

مرور زمان یعنی پایان یک داستان و آغاز یک ماجرا 

 

خود را برای مرور زمان آماده کنیم 

 

تقدیم به یار

من یار چو خواهم   با ناز بخواهم 

 

از هم الف و یا    با راز بخواهم 

 

 

دل برده نگاهش  با آه جگرسوز 

 

جان با طرب و رقص چون ساز بخواهم 

 

 

مستی من مست دائم شده با شور 

 

تکرار رهی شعر   آواز بخواهم 

 

 

ای گلرخ زیبا ای یار وفادار 

 

بوسم کن و مستم کن تا ناز بخواهم 

 

 

ازاده شدم من آزاد ز هر قید 

 

دلداده حق گشتم و همراز بخواهم 

 

 

یا رب به دلم نور رخت جلوه مستان 

 

مستم بکن از باده و چون باز بخواهم

نگاه من

من تو را می بینم 

 

تا ما شویم 

 

و آنگاه دست خدا را در جمع خود حس کنیم 

 

در این حال می توان از جاده پرخطر دنیا عبور کرد 

 

عبوری آسان  

 

و البته زیبا 

 

با چشمانی باز 

 

و فکری آزاد 

 

و دلی شاد 

 

پس از فرصت دنیا باید بهره جست 

 

تا آخرتی چون بهشت را رقم زد