سوریه در دفاعی مقدس

 

واقعیت اینست که شکست رژیم صهیونیستی از حزب الله و حماس

و پیروزی ملت ها بر سران وابسته به استکبار جهانی در تونس و مصر و لیبی

و متزلزل شدن شیخ نشین ها با فرار عبدالله صالح و مقاومت بی نظیر مردم بحرین

شرایطی را ایجاد نمود

که غربی ها را به توطئه شرم آوری واداشت

تجهیز بدترین نوع تروریسم علیه ملت مظلوم و مقاوم سوریه

دو سال است که کشتار روزانه مردم از کوچک و بزرگ تا مرد و زن ادامه دارد

دو سال است که ثروت شیخ نشین ها در خدمت انواع سلاح سنگین و سبک غربی ها قرار گرفته

تا فریب خوردگان سلفی مذهب جنایاتی هولناک به راه اندازند

اکنون دولت و ملت سلحشور سوریه در دفاعی مقدس حماسه می آفرینند

و فریب خوردگان شاهد فروپاشی تشکیلات وابسته به امریکا و صهیونیزم هستند

هرچند قتل عام مردم همچنان ادامه دارد

اما پیروزی ملت قهرمان سوریه نزدیک است

انشاء الله تعالی

بیداری راز ماندگاری

بیداری اسلامی فرصتی را برای مسلمانان جهان ایجاد نموده که می توان با آن قدرتهای شیطانی را نابود ساخت.

این قطعه از زمان در طول تاریخ کمیاب و از بعضی جهات ، بی نظیر می باشد زیرا مردم ، انچنان از جان گذشته اند که با وجود انواع تهدیدات ، حاضر نیستند خیابانها را ترک نمایند و در بحرین با وجود پرواز هواپیمای نظامی بر سر مردم بی سلاح ، زن و مرد به تظاهرات خود ادامه می دهند.

چه باید کرد؟؟؟؟؟

تنها راه شکست استکبار جهانی عمل به این آیه شریفه است :

« فاستقم کما امرت »

استقامت تا پیروزی به امر خداوند

این شعار باید در جای جای جهان اسلام ، فریاد بلندی گردد که سران فاسد کشورهای اسلامی را به زباله دان تاریخ فراری دهد.

بی شک شیطان بزرگ نیز ساکت و آرام نخواهد نشست.

آنان با انواع نقشه ها و بکارگیری مزدوران ناشناخته ، می کوشند تا مسیر اسلام خواهی را منحرف ساخته و با طرح شعارهای پوچ مادی ، نهضت های الهی را به نفع خود مصادره نمایند.

باید بیدار بود و بیدار ماند و تا برقراری نظامی اسلامی آرام نگرفت که آرامش این موج بمعنای نابودی آن خواهدبود.

 

جهاد اقتصادی

شعار سال 90 از سوی امام امت با عنوان « جهاد اقتصادی » مزین گشت.

جهاد اقتصادی برای کشوری که باید پرچم نظام اسلامی را به اهتزاز درآورد و الگویی برای جهانیان باشد ، ضرورتی اجتناب ناپذیر و از اولویتی انکارناپذیر برخوردار است.

البته ناگفته پیداست که اقتصاد در میدان عمل با مباحث نظری اقتصاد متفاوت است و بیماری در نظام اقتصادی کشور باید با درمانی براساس احکام نورانی اسلام صورت پذیرد.

محورهایی که در بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در مشهد مقدس در تبیین عنوان « جهاد اقتصادی » مطرح گردید باید مورد توجه و اهتمام ملت و مسئولین قرار گیرد.

مهمترین دغدغه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، اقتصاد منهای نفت می باشد که باید با تقویت صادرات غیرنفتی طبق برنامه ای زمان مند انجام پذیرد.

جهاد اقتصادی ، فضای سیاسی خود را می طلبد و باید مسئولان با وحدت کلمه ، شرایط تحول اقتصادی را فراهم آورند.

مردم نیز باید از پرداختن به امور حاشیه ای پرهیز نمایند و بدانند اولویت در سال 90 کمک به مسئولین برای اهداف نظام در جهت تحول اقتصادی می باشد.

 

خون و نفت

قیام مردم مصر و تونس با فرار سران مستبد آن ، خشم ملت را فرو نشاند اما قیام مردم لیبی با مقاومت قذافی به جنگ مسلحانه انقلابیون انجامید و البته پای بیگانگان هم به وسط کشیده شد ولی این حضور نظامی مانند عراق و افغانستان به نفع غرب ، تمام نخواهد شد.

اما آنچه در بحرین و یمن می گذرد ، متفاوت از شرایطی است که تاکنون اتفاق افتاده و سرکوبی که در این دو کشور و بویژه در بحرین در حال جریان است نشان دهنده این واقعیت است که آزادی یمن و بحرین بمعنای پایان حضور تمامی پادشاهانی است که در منطقه خلیج فارس بعنوان نوکران رسمی امریکا شناخته شده اند.

قیام مردم در صورتی می تواند به پیروزی منتهی شود که از پشتیبانی افکار عمومی جهان برخوردار گردد و موضوع دموکراسی و حقوق بشر که شعار غربی ها در دو قرن گذشته است به رخ مردمان مغرب زمین کشیده شود.

باید دوگانگی برخورد غربی ها در رسانه های آنان ، فشاری را بر دولت های غربی تحمیل سازد که توان نگه داشتن نوکرانشان را نداشته باشند.

باید مردم آزاده جهان به حمایت مظلومانی برخیزند که تنها به دنبال آزادی و حقوق اولیه خویش بوده و انگیزه ای جز نجات از ظلم و جنایت مستبدین حاکم ندارند.

باید راهپیمایی صدها هزارنفری در انگلیس ، امریکا و کشورهای اروپایی برگزار شود تا دولتهای مدعی دموکراسی برسر عقل آمده ، بدانند با خون مردم نمی توانند به نفت آنان دست یابند.

 

هشدار رئیس جمهور

منطقه خلیج فارس در آستانه فاجعه انسانی بزرگی قرار گرفته است و دشمنان اسلام با  تحریک شیوخ حاکم بر کشورهای کوچک که بصورت پایگاه نظامی امریکا درآمده اند می خواهند بیداری اسلامی را در نطفه خفه سازند.

اکنون جنبش اسلامی در بحرین بشدت سرکوب می شود و مزدورانی از عربستان سعودی و امارات جهت کشتار مردم بی دفاع به بحرین آمده اند تا حمام خون به راه اندازند.

این اقدام وحشیانه قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و آتشی شعله ور خواهد شد که منافع کشورهای غربی و بویژه امریکا را برای همیشه نابود می سازد.

هشدار رئیس جمهوراسلامی ایران و تشبیه حاکمان سفاک منطقه به صدام جنایتکار ، نشانگر این واقعیت است که در صورت بحرانی شدن اوضاع ، اصلی ترین قربانیان حمله نظامی امریکا به منطقه استراتژیک خلیج فارس ، شیوخ نادان حاکم می باشد زیرا آنان هیچ جایگاهی در میان مردم خود ندارند.

آل سعود و آل خلیفه بدانند که کشتار شیعیان به نفعشان تمام نخواهد شد و خونی که به ناحق به زمین ریخته می شود چنان دامن پر ننگشان را خواهد گرفت که دودمان کثیف آنان را به باد فنا خواهد داد.

 

فرجام قتل عام

کشتار مردم بیگناه توسط حکومت های استبدادی آن هم بدستور مستقیم سران فاسد امریکا ، اروپا و اسرائیل هرچند دلهای پاک اهل ایمان را می سوزاند اما این نوید را به همه مستضعفان عالم می دهد که پیروزی نزدیک است.

شعار خون بر شمشیر پیروز است در ایران و مصر آن هم در یوم الله 22 بهمن به فاصله 32 سال نشان داد که اراده  خداوند ، غالب است و باید با صبر و مقاومت ، پاداش خویش در روزی که به آن نیاز داریم بیفزاییم.

مردم شهید پرور ایران اسلامی در انتظار روزی هستند که در کنار سایر امت های اسلامی بسوی قدس شریف حرکت نمایند و چنین روزی بسیار نزدیک است.

امثال آل سعود و آل خلیفه و قذافی جنایتکار نمی توانتد چندان دوام بیاورند و این مهلت داده شده برای آنست که بر ظلم و ستم خویش بیفزایند و پرونده سیاه خود را تیره تر سازند.

ناگفته پیداست چشمان بیدار گشته پابرهنگان جهان به دستان امت اسلامی است تا دست حمایت بسویشان دراز نمایند و در غم و اندوهشان شریک گشته ، در میدان مبارزه ، یارشان باشند.

 

هشداری برای همه

در جامعه اسلامی همه باید خویش را با کلام ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی اصلاح نمایند و مراقب باشند شیاطین در صفوف آنان رخنه نکرده و از زبان آنها منافع پست مادی خود را محقق نسازند.

بزرگان و جوانان در بیانات اخیر امام امت طی دیدار با خبرگان رهبری مورد نصیحت قرار گرفتند و هشداری مهم از سوی معظم له داده شد که برای همیشه باید به آن توجه گردد.

این هشدار در یک پرسش اگر خلاصه شود عبارنست از :

چه کسی از سخن و اقدام ما استفاده می برد؟

خودی یا بیگانه ؟؟؟

چرا باید جوانان در هنگام فوران احساسات سخنی به زبان بیاورند که خشم خدا را به دنبال داشته ابزاری باشد تا با آن حزب الله کوبیده شود؟

چرا باید بزرگان بواسطه دروغپردازی اطرافیان و برخی نفوذی هایی ناشناخته ، کلامی بگویند که بوی تضعیف نظام اسلامی از آن استشمام شود و بهانه برای حمله رسانه های استکبار جهانی به جمهوری مظلوم اسلامی ایران فراهم گردد؟

بکوشیم کاری نکنیم که بدون جیره و مزد ، همکار جیره خوران و مزدوران امریکا شویم.

 

اخلاق رسانه

رسانه در ایران با مشکلات جدی در زمینه اخلاق حرفه ای روبروست.

« گفته می شود » ملاکی برای اتخاب و انتقال خبر به افکار عمومی جامعه می باشد و گویا قرار نیست شایعه سازان نسبت به اتهامات خود پاسخگو باشند.

البته شاید مهمترین عامل این بیماری شایع ، نداشتن گوش شنوا و نبودن مسئول پاسخگو در حوزه رسانه تلقی گردد.

باید اذعان نمود زمانی که ایران اسلامی نقش ام القری در جهان اسلام را ایفا می نماید ، وجود اخلاق اسلامی در رسانه های ایران ، ضرورتی انکارناپذیر خواهدبود.

تاکید امام امت و امت امام در سه دهه انقلاب اسلامی بر رعایت اخلاق اسلامی و تعطیلی مکرر روزنامه های شایعه ساز که غالبا در خط دشمن حرکت کرده اند ، نشانگر این واقعیت تلخ است که اصحاب رسانه بیشتر در خطر نفوذ دشمنان اسلام می باشند.

   

تخریب الگو

آیا شک داریم که انقلاب اسلامی با دشمنی بنام استکبار جهانی روبروست؟

آیا تردید داریم که دشمنی شیطان بزرگ با ایران بواسطه دشمنی با اسلام حاکم در این کشور می باشد؟

آیا اطمینان نداریم که خیزش در کشورهای عربی ناشی از بیداری اسلامی است؟

چرا در ایران پس از شکست آمریکا ، اسرائیل و اروپا در جنگ سخت که هشت سال به درازا کشید ، جنگ نرمی آغاز شد که هزاران رسانه شنیداری ، دیداری ، مکتوب و مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته شد؟

چرا به انواع امکانات اطلاعاتی و از روش های پیچیده امنیتی ، افراد موثر را در تورهای شیطانی خود گرفتار می سازند تا از آنان برای روزهای حساس بعنوان طعمه ، سوءاستفاده نمایند؟

چرا همان شخصیت های اتو کشیده طرفدار حقوق بشر ، زمانی که احساس نمایند یک استاد دانشگاه در پیشرفت علمی ایران اسلامی موثر است ، او را ترور می کنند؟

چگونه عده ای دانسته و حساب شده برای تخریب الگوی بیداری اسلامی در کشورهای عربی به هر وسیله ای متمسک می شوند و حتی با اهانت به افراد مساله دار زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می آورند؟

چگونه عده ای ناآگاه و غافل به جای پرداختن به مسائل جهان اسلام به حرف و حدیث های پیرامون یک مسئول مشغول می شوند؟

چگونه عده ای فریب خورده متوجه نمی شوند که تنها جایگاهی که می تواند جلوی آسیب پذیری کشور را بگیرد ، ولایت فقیه می باشد؟  

 

راه چاره

بی شک پایان استبداد و خودکامگی ، شکست و نابودی است و این سنت الهی است که در کتاب درسی تاریخ ، آموخته ایم.

اما آنچه اهمیت دارد اینست که چرا این درختی که میوه اش تلخ و مسموم است از ریشه ، بیرون آورده نمی شود و با قطع بدنه یا شاخه ها بازهم شاهد جوانه زدن هایش آن به کمک طاغوت های زمان و استکبار جهانی هستیم؟

واقعیت اینست که سطحی نگری و قناعت به حداقل ها که ناشی از عدم صبر و شکیبایی می باشد باعث می شود تا انقلاب های مردمی پس از خیزش های اولیه به انحراف کشیده شده و با خریداری شدن افراد موثر که به خواص و نخبگان جامعه تعبیر می شوند عملا خونهای ریخته شده بهدر می رود.

در نگاه اسلامی ، ولایت بر مردم از آن خداست و کسانی حق حکومت بر مردم دارند که از ناحیه حقتعالی منصوب شده باشند.

واقعه غدیرخم برای انتصاب امیرمومنان علی علیه السلام از سوی اکثریت مسلمانان به فراموشی سپرده شد و آنچه مصیبت برای مسلمین پیش امده ناشی از ظلمی است که به عترت رسول گرامی اسلام وارد شده است در حالی که به صراحت قرآن کریم ، مزد رسالت ، مودت در باره اهلبیت عصمت و طهارت قرار داده شده است.

راه نجات از سلطه استکبار جهانی بازگشت به ولایت خدای تبارک و تعالی و پذیرش امامت معصومین علیهم السلام می باشد وگرنه هرچند با انقلاب های مردمی ، چهره های مستبد و جنایتکار ، تغییر می کنند اما نظام سلطه استکبار همچنان حاکمیت مطلقه خود را خواهد داشت.